DIESEL

DIESEL

15.01.2016

DIESEL byl vždy značkou, která hraje proti pravidlům a právě díky tomu vyprodukovala jedny z nejzajímavějších reklamních kampaní v průběhu dvou posledních desetiletí.

Ve snaze získat pro značku větší význam na trhu si italská společnost najala uměleckého ředitele Nicolu Formichettiho. Minulý rok Diesel a Formichetti debutovali se zajímavou propagační kampaní, jejíž reklamy nepokrytě dávaly najevo, o co značce jde. Říkat nahlas to, o čem se jen šeptá, to byla hlavní idea kampaně a Formichetti ji chce pro období jaro/léto 2016 posunout ještě dál. Pomocí vlastní sady emotikonů chce Diesel komunikovat se zákazníky moderním způsobem a také chce jít tam, kam dnes chodí jeho zákazníci. Tedy do některých časopisů, ale stále více online a na takové platformy, na kterých by módní značka tradičně neinzerovala. Jde o internetové seznamovací portály Tinder nebo Grindr či stránky pro dospělé PornHub a YouPorn.

Veříme, že tato celosvětová provokativní reklamní kampaň se odrazí i ve zvýšeném zájmu zákazníků.

© 2017 donetsro.cz | powered by Webové obchody
fb